Jun 5, 2011

TAG: Fragrance collection

Čeprav nisem neposredno tegana (oops), sem se odločila, da izpolnim ta TAG, ki sem ga zasledila pri innenaussen . Mi je zanimiv, ker se tiče parfumov, ki so moja strast. Nisem ravno zbirateljica, tako da jih ne premorem veliko, tiste ki imam, pa so skrbno izbrani.

Moja trenutna zbirka je sledeča:

(Chloe Rose edition / La Prairie Midnight Rain / Benefit So Hooked on Carmella / Dior Miss Dior Cherie)



Imam pa tudi nekaj testerjev, na podlagi katerih se lažje odločim za nakup novega parfuma:


Sedaj pa na vprašalni del TAG-a:

Koliko parfumov je trenutno v tvoji zbirki?
 4.

Imaš več poceni ali dražjih parfumov?
Trenutno imam same nepoceni parfume, zmaga pa itak La Prairie, ki stane okoli 100 eur in je bil darilo za rojstni dan.

Si jih kupuješ sama ali so podarjeni?
Vse, razen Midnight rain parfuma, sem si kupila sama.
 
Se spomniš svojega prvega parfuma? Če ja, kateri je bil?
Zelo dobro se ga spomnim in sicer je bil to Versace Baby Rose Jeans.
 
Kateri je tvoj trenutni najljubši vonj?
Moj "all time favourite" je Miss Dior Cherie. Parfum, ki ga enostavno moram imeti. Vedno!
 
Kateri parfum ti sploh ne diši oziroma ti smrdi?
Eden, ki mi npr. smrdi, je Angel. In tudi Opium. Drugače pa ne maram težkih orientalskih vonjev.

Idealni pomladno-poletni vonj?
Moschino I love love. Zelo svež in dišeč.

Idealni jesensko-zimski vonj?
Lansko jesen je zaznamoval Gucci Guilty in je res krasen vonj.

Si parfum izbiraš sama(a) ali nate vplivajo druga mnenja?
Velikokrat preberem za kakšen parfum, da lepo diši, ampak to ni toliko pomembno, kot to, da diši na moji koži.

Pojavi se vila, ki ti ponudi mešanico popolnega parfuma...kako bi izgledal?
Če je notri vanilija, i buy it!

Uporabljate vse parfume ali se na njih nabira prah?
Uporabljam čisto vse. Chloe je trenutni vonj za vsaki dan, ostale pa kombiniram glede na počutje in opravek/situacijo.

Zbirate parfumske testerje? Če ja, koliko jih imate in katere?
Zbiram jih ravno ne, jih pa večkrat dobim v raznih drogerijah in mi zelo pomagajo pri odločitvah o novih nakupih parfumov. Katere imam, je pa razvidno na sliki.
Torej, tegam vse, ki si želite to izpolniti!

7 comments:

  1. Uuu, ful rada berem poste o parfumih <3 Miss Dior Cherie tut meni sanjsko diši, ampak sm vedno preveč broke, da bi si ga lahko privščla :P Chloe super diši, Midnight Rain in Carmelle pa še nisem povohala, ampak sta ful lepi flaški. Angel pa tut men smrdi!

    ReplyDelete
  2. lepe slikice:)... meni je pa kenzo super:) ..tist z makom:) hehehe.mmmmmmmm :)....

    ReplyDelete
  3. Jaz mam še kr vedno Gucci guilty... pa se nekak ne obremenjujem, da res ni za poletje, ampak meni noro diši... in ga moram met vedno na sebi!

    ReplyDelete
  4. Jaz sem tud navdušena nad vanilijo..pri parfumu,sladoledu,... :))

    ReplyDelete
  5. Super blog! Tudi moj najljubši parfum ki ga imam je Miss Dior Cherry :) Poleg tega tudi jaz ne prenesem parfuma Angel (mi je kr slabo kadar katero zavoham, da ga nosi...še posebno v poletnem času) Imaš pa super zbirko, čeprav za tistega Benefit ne vem kako diši mpak zgleda lepa steklenička. Pa Chloe je res super, čeprav jst sem imela tistega ki nima vonja po vrtnicah ampak se mi zdi,da ni neke velike razlike. Vanilija v parfumu je pa itak zakon hehe

    ReplyDelete
  6. Summer- La Prairie bi ti sigurno dišal, ker je vonj, ki je do zdaj bil čisto vsakemu všeč <3 MDC je pa res kar drag, ampak vreden svoje cene.

    Pink_Diamon- Flower a ne? Diši :)

    Tjasa- Jaz te močnejše vonje potem ob večerih koristim, čez dan so mi pa prav zadušljivi (poleti).

    ninna- Oh vanilija <3

    Katja- Če ti je vanilija všeč, moraš nujno povohat Carmello, čist vanilijast vonj ;)

    ReplyDelete
  7. Jaz imam pa rada težke orientalske vonje.. mmm :)
    Trenutno imam dva favorita.. CK Beauty in Ed Hardy Love kills slowly...mmmm :)
    Sovražim pa D&G Light blue.. prav ne prenesem ga.. smrdi mi po wc rački :)

    Zdej me pa res zanima kako Caramelle diši.

    ReplyDelete