Jun 11, 2011

Asos purchase :)

Nisem se mogla upreti tem stvarem:

- Diesel tunika/oblekca, £30 


- Asos kopalke (Škoda, da ni še postava v paketu, lol.), £22


- Jeepers Peepers očala (Končno so spet "in stock". Jim imam nagledane že celo večnost. Spominjajo me na H&M-ova očala by Lanvin.), £20


- In Illamasqua kremni blusher, odtenek Promise (O njem sem brala same pozitivne lastnosti, tako da upam, da mi bo odgovarjal.), £16


Toliko o varčevanju... Vedno mi uspe zapraviti še zadnje evre.
In kaj je s to črno barvo? :)) Vidim, da mi tudi poleti ne uide. Enostavno jo obožujem.

Aja, s kodo: ASOSUPDATE11 imate 10% popust! Happy shopping! :)


11 comments:

  1. Luštne kopalke! Mimogrede, sem ravno odkrila tvoj blog in mi je res super, sem pregledala vse do takrat ko si imela še blond lase. :D Z oranžnimi pa izgledaš odlično! ;)

    ReplyDelete
  2. Mancina, upam da bodo tudi v živo tako lepe ;)

    Nina- O hvala <3 Grem tudi jaz pregledati tvoj blog!

    ReplyDelete
  3. super stvari <3

    model kopalk mi je uaaau, edino jaz bi zase menjala barvo :)

    ReplyDelete
  4. waaaaaa :) kok dobr nakup:) ... kopalke so d best.... pa pššššt nč ne rabš postave zravn:) .... si prou kjut:) joj, skrajni čas, da si zrihtam kreditno kartico..al pa bolš, da si ne:) da ne bi preveč zapravljala:) hehehehe

    ReplyDelete
  5. Kopalkeeeeeeee <3 Pa očala so tut super, js se jih tut spomnem iz Lanvin for H&M ampak so šla tok hitro da brezveze :D Z blusherjem boš pa ziher zadovoljna, js ga mam sicer v drugem odtenku, ampak ga res skos uporabljam :)

    ReplyDelete
  6. ooo, kopalke so super <3 blusher je čudovite barve...boš naredila kkšn review?

    ReplyDelete
  7. Tinna- Jaz se zanalašč kupila črne, ker sem iskala kopalke v tej barvi in da je malo "drugačen" model ;)

    Pink_Diamond- Pa sej maš prav, kako bi pa bilo, če bi bile same suhice na svetu :))) Kartico pa rajš ne, ker potem lahko sam zapravljaš. Preklinjam dan, ko sem jo dobila :D

    maja- Hvala!

    Summer- Ta očala me res spominjajo na Lanvin. Jih bom poslikala, ko dobim pošiljko. Upam, da mi bodo pasala, ker 1. kupujem očala "na blef". Blusher pa upam, da bo ok...sem želela en pinki/plum odtenek. We will see :)

    .sparkle*- Bom naredila review! ;)

    ReplyDelete
  8. waaw, kuk luštne kopalke!!

    ej a popust se računa na vsak artikel posebej al na celotni znesek na koncu? s to kodo mislm...

    ReplyDelete