Jun 23, 2011

Agent Provocateur EDP

Agent Provocateur parfum sem občudovala že kar nekaj časa, ampak nikoli nisem fizično naletela nanj (le prek spleta), da bi ga povonjala. In ker dam dosti na opise in na embalažo, sem se odločila, da ga naročim pa kar bo, bo. Kar sem prebrala in dobila informacije od uporabnic je to, da je parfum, ki ni za vsak dan in ima zelo specifičen orientalski vonj. Če citiram iz ene slovenske spletne prodajalne parfumov:
"Agent Provocateour je značilni vonj te modne hiše. Njen oster animalističen in zelo intenzivno izzivalen sok je postal sodobna klasika, ki združuje indijski žafran, koriander iz Rusije, Egipta in jasmin vetivert iz Haitija med ostalimi eksotičnimi elementi. Dišava je v čudovito taktilni plemeniti porcelanasti steklenički v obliki jajca (ali bombe?). Tako rožnata in nedolžna je, kar je v kontrastu z njenim divje in erotično brezvestnim vonjem. Sestava se začne močno in ostro začinjeno z žafranom. Zgornjele cvetne note so magnolija, jasmin in indijska mešanica Gardenia, skupaj z močnim lesni-moldavievim vonjem. V bazi so zelo animalistične vonjave jantarja in mošusa.Ta parfum je bil ustvarjen leta 2000 pod vodstvom legendarnega Christiana Provenzana."





Naročila sem si 30 ml parfumsko različico (plačala sem slabih 30 eur), dobite ga pa tudi v obliki toaletne vodice. Če s svojimi besedam povzamem vonj, bi bila prva beseda- TEŽAK vonj :), definitivno ne poletni, primeren pa za poletne večere, sploh za tiste v dvoje. Bom povzela še en opis iz foruma, ki je res najbližji mojemu zaznavanju vonja: "Orientalski vonj, pretežno lesnat. Nobene vanilije, mandlja, piškotov in podobnih slaščičarskih not, tudi nič sadnega. V tem smislu je morda zavajajoče govoriti o tem, da je seksi, čeprav nedvomno je, saj večina mlajših žensk (moških pa sploh) tovrstnega parfuma nikoli ne bi opisala na ta način. Je zelo ženstven, a ne nežen in ne osladen. Zelo močan in zelo obstojen.
Je čisto nasprotje parfumov, ki si jih običajno zbiram (saj padam na sladke vonje), ampak mi je všeč in bo definitivno prišel na vrsto ob prvem žuranju oziroma večernem izhodu.

7 comments:

  1. i would like to try it!


    kisses from La Mode en Rose = )

    ReplyDelete
  2. Ooo a si ga že dobila? Se strinjam, da ni ravno poletni vonj...vsaj za čez dan ne ko je vročeee. Čeprav za današnji deževen dan bi pa lahko bil, ker ni tiste vročine. Sama ga uporabljam zelo redko zato ga imam še veliko v steklenički in ga bom imela še za kar dolgo. Včasih z njim pošpricam mojo mami, ki ji ta parfum zelo diši. Je pa fajn imeti doma tudi kakšen takšen parfum...meni je res zelo poseben in če bi ga vsak dan uporabljala, bi se hitro naveličala. A se teb tud zdi, da ma na začetku ko se pošpricaš tak močan vonj kot šmarnice? ampak potem se lepo razdiši.

    ReplyDelete
  3. Sounds beautiful :)

    LOVE
    minnnja

    Hope you like to enter my giveaway!

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Gorete- Thanks! ;)

    La Mode En Rose- You should, it`s awesome :)

    Katja- Ja, danes če bi imele kakšne opravke, bi ga sigurno uporabila, ampak za doma mi ga je pa škoda :) Oglavnem se strinjam, na začetku je full močen vonj, potem se pa tak lepo razdiši...mmm <3

    minnja- It is! ;)

    ReplyDelete
  5. sliši se da je zelo zanimiv parfum.naslednjič ko bom šla v kako parfurmerijo pa morem obvezno pokukat po njem, ker me zelo zanima kakšen vonj se skriva iza takšnih opisov :)

    ReplyDelete
  6. ss fashion world- Ti ga res priporočam. Danes sem si ga nadela in se prekrasno razdiši <3

    ReplyDelete