Mar 14, 2014

ORIFLAME YOU DAZZLE LIPSTICKS + GIVEAWAY

Let me introduce you the lovely Oriflame You dazzle lipsticks. They were so kind and sent me 3 different shades from this collection:


1. Dazzling pink, 2. Pink petal, 3. Fresh beige
 

They are creamy and gentle on the lips and the shades are very wearable.


And now for the good news: You can receive all of them as well! Just leave a comment with your email address (so i can contact you if you win) and write down which is your favorite lipstick ever.
I`ll pick the winner with random.org on March 21st.

Have a lovely and sunny weekend!


28 comments:

  1. My favorite lipstick ever: Maybelline Color Whisper - Orange Attitude :)

    simona.meow@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Nimam naj šminke, Collistarjevi svinčniki so mi top!

    ladolcevita.kristina@gmail.com

    ReplyDelete
  3. O Dazzling Pink izgleda ful lepa :)

    Moja naj šminka pa je MAC - Costa Chic

    tinnanails@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Jaz se ne morem odločit katera šminka je moja najljubša, ampak verjetno bi izbrala kateri pink ali nude odtenek :)
    ale.ralok@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Nimam (še) najljubše. :)
    and7989@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Dior - mandorla <3

    kristina.cerkvenik@gmail.com

    ReplyDelete
  7. nice post :) nimam najljubše šminke, nosim pa največ temlejše odtenke :)
    moj mail: julija.raisp@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Essence Femme fatal, škoda ker je ni več v prodaji
    hysteriaofdecay@gmail.com
    Hvala za giveaway <3

    ReplyDelete
  9. Moja najljubša je Plumful od MACa :)

    nina.nina.dezelak@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Moja najljubša je Plumful od MACa :)

    nina.nina.dezelak@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Moja najljubša je že od lanskega poletja Maybelline Color Sensational Vivids - Shocking coral. <3 sicer sem jo v hladnejših mesecih zanemarjala, zdaj pa bo zagotovo spet večino časa v uporabi. :)) drugače pa mam nasplošno najraje rožnate odtenke.

    Sandra15original@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Moja najljubša je Dior Addict 763 :)

    katja.sojc@gmail.com

    ReplyDelete
  13. essence - all about cupcake :)
    kontakt: killah.dawg@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Essence Silky Red :)
    majatomsi@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Classified Sites, Pakistani Classified Sites, USA Classifieds, Indian Classifieds, Entertainment Articles, Entertainment News, Entertainment Pictures, Bollywood, Hollywood and Lollywood Pictures and Videos, Entertainment Latest updates, Hot Entertainment News and Pictures Funny Entertainment Pictures, lol Pictures, Funny Pictures and Much More Fun Only on 1 Current Affairs Network
    hotcurrentaffairs.com

    ReplyDelete