Feb 23, 2013

YSL ROUGE VOLUPTE SHINE LIPSTICK

"Protection, comfort, wet-looking shine, homogeneous color that does not smudge: Yves Saint Laurent Rouge Volupte Shine Lipstick melts on your lips and stay with you for hours of pure pleasure, and unlimited seduction." (Source)

 New YSL Rouge Volupte Shine lipstick is everything i want from a lipstick. It is moisturizing, well pigmented and it comes in a beautiful packaging.

I picked mine in a Fuchsia in Excess (number 5) shade.


Color is just perfect for spring:


25 comments:

  1. Pakovanje je....magicno! I boja je divna, definitivno mi se svidjaju te 'sheer' varijante. :)

    ReplyDelete
  2. Včeri sem kupila njihov lak, Jade Imperial, najboljši lak, kar sem jih sprobala (vsaj glede čopiča, nanosa, hitrosti sušenja, prekrivnosti, zdaj čakamo samo še obstojnost!). Shine šminke še nimam, poudarek na ŠE ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. No njihovih lakov pa še nisem izprobala, pa bom očitno mogla! :D

      Delete
  3. Komaj čakam, da bo moj mesečni prihodek tolko visok, da si bom brez slabe vesti lahko šla nabaviti par telih šmink <3

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Oh, fauš ;)! Ful je lep odtenek. Božanska!! :)

    xx

    ReplyDelete
  6. LOVE IT! Ysl makes the best lipsticks

    ReplyDelete
  7. Beautiful colour :)

    http://wwwclairabelle.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  8. ta njihova embalaža me prou ubija, juj kok kjut no! pa odtenek je tud zelo lep <3

    ReplyDelete
  9. waaaw, že neki časa imam ogledane tele šminkice in res moram nujno kako kupiti =)
    http://cherryfashion-k.blogspot.com/

    xx
    K.

    ReplyDelete
  10. Sem srečna lastnica prav takega oddtenka- res res čudovita šminka, le love! :) xx

    ReplyDelete