Jan 29, 2013

VIENNA (& ONLINE) BEAUTY SHOPPING

I went a little crazy with buying beauty products last week in Vienna. 
This is what i brought home with me:


1- My all time favorite Clinique anti-blemish foundation (it was 10 eur cheaper than in Slovenia)
2- The Body Shop Shea body cream
3- I Love... Strawberries & Milkshake bubble bath and shower cream
4- The Body Shop Vanilla body mist
5- Wet`n`Wild Cinnamon lip shimmer
6- Milani Hot pink nail polish
7- China Glaze Strawberry Fields nail polish
8- Wet`n`Wild Silent Treatment trio
9- Chanel Fracas nail polish (swatch)
10- Elie Saab fragrance tester
11- MAC Gleeful mineralize blush 
12- Wet`n`Wild Mellow Wine blush
13- China Glaze Razzle me Dazzle me (swatch)
14- MAC Wildly Lush lip gloss

Wet`n`Wild and Milani products were bought online.

Close-Ups

Nail polishes


Blushes


 Left- Wet`n`Wild, Right- MAC

Lip products + Wet`n`Wild Trio


 

45 comments:

  1. ja kaj pa! when in Wien... :) lepe stvari.

    ReplyDelete
  2. Kul <3 Zdaj pa še clothes&shos goodies shopping!!!

    ReplyDelete
  3. Milani lak <3 lepe stvari :) kje si naročila online?

    ReplyDelete
  4. Aaaaa fovš!!! Super nove pridobitve ;)

    ReplyDelete
  5. woh, gorđs! lakce pa I love...milo bi takoj mela :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdej imam tolk milov, da bi se lahko 10x na dan tuširala :D

      Delete
  6. o, tale Milani je tok lep :) Tist Milkshake je pa tud dobr... morm naročit na netu:P sam najprej mi povej a je kul vonj?

    ReplyDelete
  7. hehe si si pa res dala duška. krasne stvari si si "ubodla" =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, je bilo treba nadoknadit zamujene razprodaje :D

      Delete
  8. Ok Ana, you're killing me. Ful me zanima kako je ta Wet'n'Wild blusher - prosim poročaj ;)!

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bom poročala! 1x sem ga sicer nosila, ampak samo zvečer, tako da o obstojnosti težko govorim, lahko pa ti povem, da je zelo pigmentiran ;).

      Delete
    2. Naslednjič ko grem na Dunaj te bom mal povprašala za kakšen shopping tip - vidim da maš vse trgovine naštudirane! :)

      xx

      Delete
    3. Z veseljem pomagam, na Dunaj hodim že od rojstva, imam sorodnike tam, tako da ga res malo poznam ;)).

      Delete
  9. super post- dobiš kar adrenalin v avstriji ker imajo toliko drugih stvari ki jih mi nimamo :)

    da ne omenjam novega ''blog look-a''- zelo všeč!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja no, škoda da nimam npr. MAC, TBS tudi pri nas :/

      Delete
  10. Jaz mislim, da imaš preveč vsega - deli z menoj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, res imam preveč, ampak bom pa tudi uporabila večino :)))

      Delete
  11. Tudi jaz mislim, da si super stvari kupila. Mi lahko namigneš v katerih trgovinah se dobi katere stvari? (Predvsem me zanima za China Glaze) V kratkem me čaka izlet v Avstrijo, pa bi rada čimbolj izkoristila čas in čimveč stvari nakupila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Maja. Torej The Body Shop izdelke sem kupila v njihovi trgovini v Shopping Center Süd, prav tako MAC izdelke; Chanel in I love... je iz Douglasa; Clinique iz Marrionaud drogerije; Wet`n`wild & Milani sem naročila preko spleta (eBay in CherryCulture); China glaze pa je iz ene blagovnice v centru Dunaja, ki ne vem kako točno se imenuje, imajo pa spodaj kozmetiko in celo stojalo njihovih lakov (pa tudi Essie in Opi).
      Upam, da sem ti bila vsaj malo v pomoč ;).

      Delete
  12. Adore the razzle me dazzle me polish! Such a great haul.

    http://razzledazzleandrocknroll.blogspot.co.uk/

    xx

    ReplyDelete
  13. super stvari, lakci pa so itak <3

    ReplyDelete
  14. Same hude stvari :) Veš kaj me zanima.. kje se najbolj splača kupit Chanel lake?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz ti priporočam Limoni, vzameš njihovo člansko in imaš na vsak nakup 10% popusta, tako da pride lak 20eur ;)

      Delete
  15. Super nakupi :) Mene pa že kr neki časa mikajo ti tuš geli od I love... pa se ne morem odločit kater vonj izbrat, ker mi vsi delujejo zelo dišeči :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz sem tudi dolgo izbirala vonj, ker čisto vsi dišijo :)))

      Delete
  16. Amazing blog!!:)


    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    http://fashionroomlounge.blogspot.com.es/

    A chic kiss ;)

    ReplyDelete
  17. your blog is amazing, I create mine just a few days ago pass by

    ReplyDelete
  18. Chanel lakec... <3
    Res sem ti fouš. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, se lahko skrijem pred tvojim London haul-om :)))

      Delete
  19. Oh, tale MAC-ov blusher je pa definitivno na mojmu to-buy list! :)
    Super blog! xx

    ReplyDelete